mandag 24. august 2009

Daniels første tur i svømmebasseng :D

I dag har Daniel og jeg vært og svømt sammen Eirin og Helene. Kjempegøy!! Vi gikk på bislet bad hvor de har babysvømming frem til kl 11.30. Etter dette er det fortsatt 32 grader i bassenget, så da er det jo perfekt å ta seg en tur med barna!
Jeg har lenge gledet meg stort til å bade med Daniel, så jeg var veldig spent på om han ville like det. Jeg synes forsåvidt at han kunne vært litt mere entusiastisk, men Eirin sier at han smilte inni seg ;) Hihi, han tittet mest rundt seg og så veldig nysgjerrig ut. Så han måtte vel bare fordøye inntrykkene. Jeg regner med at han kommer til å hvine av fryd neste gang.


Helene var litt fornærmet da hun ikke fikk være med i vannet i dag. Hun gleder seg til neste gang ;)

1 kommentar:

Bine sa...

Basseng er herlig, og utrolig artig å ha med seg de små da! :-) Må skryte litt av bildene i forrige innlegg forresten, de var skikkelig fine!

Sv: Det skal jeg gjøre! Og hvis jeg melder meg inn, og er fornøyd, og du skal melde deg inn.. Da må du bare si fra om jeg skal verve deg da, det var jo så veldig flotte vervepremier :-D