søndag 25. september 2016

So long


Jeg har lenge tenkt at jeg skulle legge ned denne bloggen. Planen var jo at jeg skulle drive med dette til eldstemann skulle begynne på skolen. Så nå er jeg jo over et år på overtid allerede! Men så synes jeg liksom at det er litt koselig med denne bloggingen også. Jeg liker jo å ta bilder og å vise de frem, og så er det hyggelig at familie og venner kan følge litt med på hva vi driver med. Dessuten så tenker jeg også at det må være gøy for barna å lese tilbake når de blir voksen. Ja, og så er det jo morsomt å få være med på diverse eventer og å få prøve ut noen produkter i ny og ne også. Så derfor har jeg ikke klart å legge det helt bort.

Men nå har jeg bestemt meg for å legge ned bloggen. Spørsmålet er da hva jeg skal gjøre videre!? For jeg tror liksom at jeg har lyst til å fortsette litt til allikevel. Men da i en litt mer anonym utgave. Jeg har forsåvidt følt meg forholdsvis anonym her også, og ingen havner inn her av å google navnet på noen av oss. Og jeg føler at ikke at jeg har lagt ut noe som jeg ikke kan stå for eller som jeg tror at kommer til å skade barna på noe vis. Men det er klart at i en viss alder så er jo det meste flaut.

Så da er spørsmålet hvor jeg evt. skulle åpnet en ny blogg? Jeg tenkte egentlig å åpne en wordpress-blogg. Men det var jo rimelig avansert. Eller?? Haha, og det er jo igrunn nyttesløst å spørre her, siden de aller fleste som jeg kjenner ikke klarer å legge igjen kommentarer her lenger. Men hvis noen har noen tips eller innspill, så gi gjerne et pip på et eller annet vis :) Er det forresten bare min blogspot-blogg det er nesten umulig å kommentere på, eller gjelder det alle blogspot-blogger? 

4 kommentarer:

Petrus og Petrine sa...

Jeg er alltid innom deg, men via blogspot. Jeg liker bildene og oppdateringene. Jeg har byttet til WordPress, men vet ikke om det er nødvendig egentlig.
Kommer til å savne deg,- men heier på valgene dine. Skrik høyt om du starter med en annen en da ..
Lykke til

Petrus og Petrine sa...

Jeg er alltid innom deg, men via blogspot. Jeg liker bildene og oppdateringene. Jeg har byttet til WordPress, men vet ikke om det er nødvendig egentlig.
Kommer til å savne deg,- men heier på valgene dine. Skrik høyt om du starter med en annen en da ..
Lykke til

Hanne sa...

Synd, fin blogg som jeg har lest i mange år :)

mona sa...

Takk for hyggelige hilsener! Jeg er jo fryktelig ambivalent, men merker at jeg har mistet piffen litt siden jeg har gått og tenkt så lenge på at jeg skulle ha lagt ned bloggen. Men jobber med å starte på ny frisk, så det kan jo hende at jeg kommer sterkere tilbake veldig snart ;)