onsdag 29. juni 2016

Med på mammas jobb

Sponset innlegg

Jeg har hatt koselig selskap med meg på jobb i dag. Minstemor ble sysselsatt med tegning, byggeklosser, rosiner, stiftemaskin, tegnestifter og hva vi ellers kunne finne for å holde henne gående. Haha, jeg må innrømme at det var litt styrete, men det gikk greit og jeg fikk gjort det viktigste som jeg kom for å gjøre. Jeg fikk til og med dratt på pasientbesøk, mens hun lå og sov i vogna si inne på et kontor og damene på søknadskontoret fikk oppdraget med å passe på.

Hadde jeg tenkt på det litt før så skulle jeg selvsagt tatt med en ipad så hun kunne sett på Netflix (herremin, hvor sløv kan man bli??). Hun har helt dilla på "Marsha og Mirska" og "Timmytid" om dagen. Heldigvis så er de seriene, og spesielt den førstnevnte noe som storesøskenene også kan synes at det er gøy å se på. Lillesøster må jo få velge innimellom hun også, når storebror bare vil se på Ninjago og storesøster helst vil se Lego Friends.. Så note to self: Blir det flere dager hvor et av barna må være med å jobb, så TA MED EN IPAD!!

2 kommentarer:

Ellen sa...

Urutinert trebarnsmor altså, hehe ;-)
Jeg er sporadisk innom og jeg må bare beklage at jeg nesten aldri legger igjen noen ord... Det er veldig få blogger jeg leser, nå er det tilfeldig at jeg husker på det en gang i ny og ne. Instagram har liksom overtatt litt. Men så er det alle valgene man tar der også da, skal jeg legge ut bilde av barna eller ikke?? Jeg klarer ikke helt å bli klok på det der, men satser på at valgene jeg gjør er rett for oss ;-)
Håper du og dine får en deilig sommerferie etterhvert! Vi skal også holde oss i nærområdet vårt, med litt utflukter til hytta og sverige og litt sånn. Helt i orden å ikke dra sydover også. God sommer! Ellen

mona sa...

Tusen takk for hyggelig hilsen! Det er så mange som sier at de ikke får til å legge igjen kommentarer her inne lenger, så jeg har begynt å venne meg til få hilsener her. Da er det ekstra hyggelig når noen legger igjen noen ord :) Jeg er jo ikke så flink til å oppdatere her inne lenger jeg heller, og har vært så usikker på hva jeg skal gjøre videre med bloggen nå som eldstemann har blitt så stor. Synes det er veldig fint og lettvint med insta jeg også, men der føler jeg meg mye mindre "anonym" enn hva jeg gjør her inne. Dessuten så postes jo ting rett fra mobilen, sånn at jeg ikke får satt på vannmerke heller. Jaja, jeg får se hva jeg gjør videre. Jeg synes jo de er litt vanskelig å legge den helt bort også.
Riktig god sommer til dere også!! Høres supert ut med ferie i hjemlige trakter! Vi skal for det meste være hjemme vi også :)