søndag 5. juni 2016

Lunsjsmoothie


Jeg håper det er flere som nyter sommeren rundt om i landet her! Her hos oss har vi ihvertfall hatt fantastisk fine dager! I går var mor på fest, og jeg endte med å sitte ute til langt på nattt. Fantastisk hyggelig!! Neste gang satser jeg på å få med mannen også :)

Jeg tenkte jeg skulle dele oppskriften på en smoothie som jeg har servert barna innimellom. Minstemor er veldig kresen, i tillegg til at hun har noen matallergier, så av og til tyr jeg til smoothie for å få i henne noe fornuftig. Denne glir ned hos alle tre, og de har ikke nevnt med et ord at den virker annerledes enn den smoothien de vanligvis får servert.

Oppskriften er som følger:
1 godt moden banan
1 avokado
1-2 dl frosne blåbær
saften av en halv lime
en god neve havregryn
havremelk eller eplejuice til passelig tykkelse

Fortsatt god sommer ønskes herfra!

1 kommentar:

Silje sa...

Denne høres kjempegod ut - skal jeg absolutt prøve! Takk for oppskrift :)