søndag 29. mai 2016

Litt om de siste dagene


Her har vi kost oss med familiebesøk fra Vadsø de siste dagene. Det er alltid like hyggelig med besøk av familie som kommer langveisfra, og barna synes det er like kjipt når vi plutselig bare er fem stykk rundt bordet her igjen etterpå. Takk for besøket, Aina og Stig!!
Ellers har vi brukt helgen til diverse bursdager. Storesøster og kusinen pyntet seg litt på badet i familiebursdagen for fetteren i dag. Fine, eller hva!? Hoho..


Mor selv brukte dagen i går som bryllupsfotograf. Puh, jeg får litt hetta av sånne oppdrag når man bare får èn sjanse til å få de bildene man ønsker. Men det gikk heldigvis fint, og jeg er rimelig sikker på at brudeparet blir fornøyd med resultatet. Jeg får alltid litt lyst til å gifte meg selv når jeg er i bryllup, det er jo ufattelig gøy, koselig, rørende og fantastisk på en gang!! Men så er jeg liksom ikke typen som elsker å styre med planlegging av sånne ting, og så var det de penga da. Så det spørs vel om vi ikke bare fortsetter å være samboere her i gården.
Storebror uttrykte i dag at han skulle ihvertfall ikke gifte seg - for da må man kysse. Æææsj...

Ingen kommentarer: