tirsdag 1. mars 2016

Pakket og klart


I morgen reiser samboeren og jeg til Vadsø for tre dager. Vi gleder oss til å se familien der oppe igjen, samtidig som vi gruer oss til begravelsen og til å ta farvel med en kjær svoger. Barna blir hjemme denne gangen, og blir passet av mormor og morfar. Hva skulle vi ha gjort uten dem her i nærheten!?
Nå står kofferten halvveis klar i gangen her, og jeg har også lagt klart det meste som barna trenger mens vi er borte. Det er jo ikke bare bare å ta over tre barn som skal på skolen og i barnehagen, med lekser, fritidsaktiviteter og det som hører med. Heldigvis så kjenner mormor og morfar oss godt, og jeg vet at de fikser alt!

Jeg har forresten glemt å fortelle at jeg var så heldig og vant Netflix sin instagramkonkurranse for StreamTeam-medlemmene sine denne måneden. Ohlala, nå blir det middagsdate på meg og mannen! Det er sannelig ikke ofte vi er ute på noe som kan kalles for en date, så det gleder vi oss stort til!! Jeg er forøvrig sponset av Netflix, bare så det er nevnt her også :)

Nei, nå må jeg hive meg i seng her. Det har vært en slitsom periode den siste tiden, så jeg kjenner at jeg ikke kan tøye strikken for langt når det kommer til søvnen. God natt!

Ingen kommentarer: