søndag 20. mars 2016

Happy easter

Sponset innlegg

Her er påsken i gang, og vi har nytt en rolig helg her hjemme med nydelig påskevær. Eller, det vil si at selv så har jeg vært nede for telling hele helgen. Og pappaen i huset og morfar har prøvd å få unna litt oppussingsarbeid i kjelleren. Men barna har ihvertfall lekt masse ute i det fine været og vi har spist sene frokoster. Jeg har til og med klart å finne frem litt påskepynt, så da må det vel være bra!

Selv om jeg har ligget og slumret på sofaen store deler av dagen så har jeg tenkt til å komme meg i seng her. Jeg krysser fingrene for å våkne opp og være tilbake til meg selv igjen i morgen!

Ps: Den juicen på det ene bildet fikk jeg noen gratis smaksprøver av før helgen. Digg med nypresset juice til frokost!! Juicen er fra Brämhults.

Ingen kommentarer: