onsdag 24. februar 2016

Tittei


Vi titter innom for å si at vi fortsatt er her. Hverdagen er hektisk, og det har vært en del ekstra den siste tiden. Vi har begynt med oppussingen i kjelleren, vi har hatt noe besøk i forbindelse med dødsfallet til svogeren vår og vi har hatt en del jobb. Innimellom der så krever det jo sitt med tre små også, så da havner husarbeid og blogging litt lenger ned på lista..

Storebror har vinterferie fra skolen denne uken. Jeg var litt sent ute med beskjed om hvilke dager han skulle på sfo, så da tenkte jeg at han bare fikk være hjemme (de hadde skrevet at de regnet med at de som ikke leverte innen fristen skulle ha fri). Men siden han ikke har noen å leke med her i nærheten fant vi ut at det ble litt kjedelig for han hjemme her hele uka. Så på tirsdag tok jeg kontakt med sfo og spurte om han kunne komme på onsdag og torsdag allikevel. Og det kunne han heldigvis! Da jeg hentet han i dag spurte jeg om han fortsatt ville dit i morgen også, og det fikk jeg klart svar om at det ville han - For der hadde de fått saft og kjeks i dag. Haha, ikke så mye som skal til for å trives på sfo altså!!

Fortsatt god vinterferie ønskes til dere alle!!

Ingen kommentarer: