onsdag 18. november 2015

Lille trille


Her hadde vi egentlig masse planer denne uken. Vi skulle bl.a. til Oslo på konsert og jeg ventet flere koselige formiddagsbesøk her hjemme. Men med barnehagebarn i hus, så inntar gjerne litt sykdom huset på denne tiden av året. Så da måtte plutselig det meste av avtalene for uken avlyses.. Jaja, trøsten er jo at det i det minste er koselig med rolige formiddager med begge jentene på fanget!

Jeg tok noen bilder av minstemor her i forrige uke, og syntes at hun var så søt på dette bildet. Så da måtte jeg dele.. Jeg må vel snart få tatt bilder til julekort også, nå går jo tiden så fort frem til jul. Selv om jeg ikke har noen følelse av at julen nærmer seg, så har jeg faktisk fått kjøpt inn noen julegaver allerede. Jeg håper at vi for en gangs skyld kan være litt tidlig ute i år, hoho.. Har dere begynt med juleforberedelsene enda??

Ingen kommentarer: