søndag 9. august 2015

Palma de Mallorca


Jeg er vel hjemme igjen etter en fantastisk fin jentetur til Palma de Mallorca.

For de som ikke kjenner til konseptet vårt, så kommer det kort forklart her: Vi er åtte jenter som har holdt sammen siden vi var på russebil sammen i år 2000. Hvert år reiser vi på en jentetur en langhelg. Vi sparer 400,- hver måned gjennom hele året, så budsjettet er på 4800,- per pers. Det skal dekke reise og overnatting - ofte dekker det også diverse aktiviteter og noen av måltidene der. Det som gjør det ekstra spennende er at to av jentene arrangerer turen, mens resten av oss vet ikke hvor vi skal før vi står på Gardermoen.

Alle jentene var veldig fornøyd med årets reisemål, spesielt etter en sommer med dårlig vær her i Norge. Og Palma innfridde helt klart forventningene våre; vi har storkost oss med sol, strand, bading, god mat, god vin og ikke minst hyggelig selskap - for det å være sammen med de morsomste jentene jeg kjenner en hel langhelg er faktisk høydepunktet uansett!

Og noe av det beste med å være borte er jo å komme hjem igjen til mann og barn! Heldigvis var de like glade for å se meg igjen også :)

1 kommentar:

Pia sa...

Ha ha, skjønner ta jeg har lest bloggen din ei stund når jeg selvfølgelig er godt kjent med det jentetur-opplegget deres;)