torsdag 23. juli 2015

Utflukt


I dag tok vi en liten utflukt over grensa til Sverige. Strømstad er jo en nydelig liten by, og så kan man kombinere det hele med litt harryhandel. Barna var ihvertfall strålende fornøyd med å kose seg med bakevarer og softis på brygga i Strømstad. Storebror lurte på om Sverigeferien vår var over allerede etter en god pause på brygga. Haha..

Jeg må si at jeg koser meg med hjemmeferie om dagen. Det er så koselig å spise sene frokoster og bare ta dagene som de kommer, alle fem. I går regnet det, så da fikk vi gjort litt forefallende i kjelleren også. Jeg skal bli så lykkelig den dagen vi er ferdige med å få ryddet og ordnet i kjelleren! Vi har ikke brukt kjelleren i det daglige (bortsett fra vaskerom) hittil, men nå har barna såvidt begynt å ta kjellerstua i bruk der nede, så da er det på tide å få ting litt i orden. Puh, jeg har følt lenge at jeg ikke visste hvor jeg skulle begynne, siden det har vært så mye rot og ting over alt der nede. Men nå begynner jeg heldigvis å se enden på prosjekt "orden i kjelleren" (selv om det ikke ser sånn ut akkurat for øyeblikket). Herlig!

Ingen kommentarer: