lørdag 18. juli 2015

Hjemmeferie



Her nyter vi å ha ferie her hjemme. Barna løper ute i hagen, sykler, bader, hopper på trampoline og leker med vennene sine. Været er litt skiftende, men stort sett så er temperaturen fin. 


Tante Silja og kjæresten har vært et par dager på besøk, og vi har feiret pappaen i huset og tanten som hadde bursdag i går. Hipp hurra!! Jentene kledde seg i matchende klær for anledningen, så da måtte jeg ta noen bilder av de. Se så søte!!? Jeg tror jeg må kjøpe flere like antrekk til dem, for jeg syntes det var så søtt å se de med like klær :)


Tvillingene begynner å bli voksne! En av to nyydelige kaker som husets eget bursdagsbarn bakte for anledningen.


I dag reiste overnattingsbesøket vårt, og i ettermiddag fikk vi besøk av storesøster sin bestevenninne og familien. Det er to jenter som har ventet og ventet og ventet på å få leke med hverandre igjen nå som de har ferie fra barnehagen. Gjett om det var gjensynsglede da Nora kom løpende ut av bilen her!!?
Pappaen i huset disket opp med nydelig grillmat og barna lekte så fint at vi voksne også fikk skravlet og kost oss. Hvis du lurer på hva som ligger på min tallerken så er det bare rester av det jeg har servert minstesøster. Haha, men det var selvsagt resten av maten jeg ville vise frem.

Jeg går helt i surr i hvilke dager det er om dagen, og det er vel et godt tegn på at man tar livet med ro og nyter ferietiden!!? Jeg håper det er flere enn oss som nyter late dager :)

Ingen kommentarer: