fredag 1. mai 2015

Stressa mor på tur


I dag har jeg vært innom x-antall butikker for å få fatt i det vi trenger til helgens barnebursdag. Og da jeg kom på at vi ikke hadde kjøpt en gave fra bestemor enda, som vi hadde fått penger til å kjøpe, så endte jeg med å kjøre ut en tur i full fart her for å få fatt i en gave før senteret stengte. Det er jo koselig å ha alle gavene her når vi våkner om morgenen på selve bursdagen - og i morgen er butikkene stengt.
Da jeg kom til senteret hadde jeg ti minutter på meg, og skulle innom to butikker. Jeg fikk heldigvis tak i de tingene jeg skulle ha, men jeg var jo litt stresset. Så da jeg gikk ut til bilen igjen gikk jeg i samme tempo, mens jeg samtidig prøvde å fiske opp nummeret til bestemor for å ringe henne og fortelle hva jeg hadde kjøpt. Jeg låste opp bilen mens jeg gikk bortover parkeringsplassen og fortsatte å trykke på telefonen. Så kom jeg frem til bilen, åpnet døren og skulle til å sette meg inn da jeg hørte en stemme "Hey!!!!". Jeg tittet opp og så en lettere sjokkert mann som muligens trodde at jeg var på vei til å stjele bilen hans. Haha, bare bittelitt pinlig at jeg var på vei inn i feil bil...

Bildet tok jeg av storesøster da hun hadde med seg bestevenninnen sin hjem fra barnehagen her om dagen. De er så søte sammen!! Herlig, eller hva!?

2 kommentarer:

Petrus og Petrine sa...

he, he, befriende å lese :) at stresset kan ta oss alle en gang i mellom :)

Kirsti sa...

Ha ha ha :-)