torsdag 1. januar 2015

Godt nytt år!!!


Her hadde vi en kjempefin feiring av det nye året i går. Vi hadde besøk av et vennepar som har en gutt på tre år og en liten frøken på seks måneder.


Vi spiste nyydelig mat, som min kjære disket opp med, knertet et pepperkakehus, lekte, skravlet og koste oss.


Før barna skulle i seng var vi ute og brant stjerneskudd. Og de var også så heldige å få et bittelite rakettshow før de glade og fornøyde la seg for kvelden.


Etterpå holdt vi voksne det gående til langt på natt, til tross for at vi visste at det kom til å bli en tidlig morgen. Det er jo så hyggelig å kunne sitte litt oppe ved sånne anledninger, så vi fant ut at vi heller fikk ta igjen den søvnen ved en senere anledning. F.eks. når vi blir pensjonister..


Jeg håper at dere også har hatt en hyggelig start på det nye året, og at 2015 blir et fantastisk flott år!!

1 kommentar:

EventyrElin sa...

Riktig godt nyttår! Jeg har sovet veldig bra i natt, men pga utskeielser på nyttårsaften kjenner jeg meg fortsatt trøtt.. ;) Det er uansett verdt det!