torsdag 4. desember 2014

Vinneren av første kalenderluke


Her i huset er sykdommen heldigvis på retur. Storebror må nok være hjemme i morgen også, men det er mest fordi han fortsatt er slapp og ikke har fått opp matlysten enda. Han har ikke hatt feber i dag, heldigvis. Jeg fikk noen tips i forhold til medisineringen, og trodde egentlig at jeg hadde funnet trikset i å gi det i vaniljesaus. Men det fungerte visst bare et par ganger, og så var det trikset brukt opp.. Jeg satt en evighet i telefonkø til fastlegen i går for å få en medisin som smaker bedre, men jeg hørte ikke noe tilbake etter at legesekretæren skulle høre med legen. Og så trodde jeg at vaniljesaustrikset fungerte, så da brydde jeg meg ikke med å prøve å ringe tilbake. Vi får se om jeg prøver meg i morgen, kanskje. Om vi ikke finner flere triks som fungerer..

Nå har jeg trukket en vinner av den første kalendergaven. Den heldige vinneren av en Leopard fra Lamaze er Vigdis. Send meg adressen din på mail, så dukker det en leopard opp i postkassa om litt :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Mona.

Det er godt å høre at Daniel er feberfri, men er slapp stakkars lille vennen. Håper du får fiksa det med medisin. Jeg sender dere gode tanker.

God natt!

Varm klem fra Anne Mari

Unknown sa...

Hei!

Jeg jobber på apotek og har hørt at de dråpene ikke er lett å få i barna :( Et tips er å gi mango eller mangojuice før du gir dråpene, kanskje det kan hjelpe?

Marit