mandag 6. oktober 2014

Helgen


Dagene går litt for fort her om dagen, så plutselig var det noen dager siden jeg hadde oppdatert bloggen. Her kommer en liten oppsummering av helgen vår i bilder:
- Bilde 1-2-3: Vi var så heldige å få hilse på noen nye høner på en av gårdene her i bygda.
- Bilde 4: Deilig vaffellunsj og hyggelig selskap!


- Bilde 1+2: Storebror og kompisen borte i gata ute på sparkesykkel og på trampolina.
- Bilde 3: Storesøster disker opp med herlig fiskemiddag i lekehuset
- Bilde 4: Storesøster og hennes nye venninne i nabohuset på vei ut på sykkeltur, med nistemat og greier. God trim for pappaen til Ella, og moro for jentene!

Husk giveawayen min da! Jeg trekker en vinner til helgen :) Ps: jeg har endret på innstillingene for kommentering, så nå håper jeg at de fleste skal klare å legge igjen kommentarer her inne. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Mona

Det var flotte bilder av barna. De koser seg virkelig. Jeg synes at lille søster Nora er blitt så mye større på 14 dager.Hele dagen er det full rulle for deg,men du er så flink og takler dette så godt. Ha en fin dag. Klem fra Anne Mari