tirsdag 9. september 2014

Trist og fint


Min beste venninne fra da jeg tok et semester av sykepleieren i Australia hadde en nydelig liten gutt som het Harry. I dag skulle han ha blitt fire år. Dessverre så fikk han aldri oppleve fireårsdagen sin, da han ble påkjørt og drept for litt under ett år siden. Det er bare så forferdelig tragisk, og man kan bare ikke forestille seg hvor grusomt det er for de berørte...

Venninnen min ønsker å ha en tradisjon hvor man sender opp hvite ballonger for Harry på bursdagen hans hvert år. Det måtte vi selvfølgelig gjøre fra Norge også!


Så i morges tok jeg med meg barna i skogen for å sende opp ballonger for Harry. Jeg fortalte de om den lille gutten og hva som skjedde med han. Storebror spurte mye om hvorfor ikke bilen så han, og syntes det var veldig fint at vi skulle sende opp ballonger for han.

Det er fort gjort at dagene bare flyr avgårde uten at man tenker på å sette pris på det man har. I dag har jeg ihvertfall gitt barna mine noen ekstra klemmer før jeg sendte de største i barnehagen. Husk på å nyte dagene og ta vare på de du er glad i!!

Ingen kommentarer: