torsdag 19. juni 2014

Hoppende glad!


Hoho, i dag fikk vi svar fra Helsedirektoratet på søknaden vår om nye tilskuddsmidler. Jeg skriver ikke så mye om jobb her inne, men jeg har vel nevnt at jeg har jobbet med et prosjekt en dag i uken siden i høst. Utrolig gøy og inspirerende å få sitte som prosjektleder for et prosjekt man brenner for!
Og i dag fikk vi akkurat det svaret vi hadde håpet på, noe som innebærer at jeg kommer til å ta ut gradert svangerskapspermisjon og jobbe ca en dag i uken allerede fra høsten av. Så får vi bare krysse fingrene for at lille er såpass rolig at det går fint!! En del av jobben kan jeg nok gjøre hjemmefra, og så satser jeg på at mormor og morfar kan passe den lille innimellom når jeg må inn på møter og sånn, eller at jeg klarer å time det sånn at jeg kan ta den lille med meg.


Jeg var så fornøyd i dag at jeg ble med storebror en tur på trampolina med kameraet. Haha, og først nå skjønte jeg hvorfor jeg er så gåen i bekkenet i kveld...

For de som lurer, så jobber jeg med et prosjekt innen palliasjon. Ikke et tema man vanligvis er hoppende glad for, men en pasientgruppe som det er ekstra viktig å gi et godt tilbud til i kommunen, og som helt klart fortjener økt fokus og best mulig pleie!

Ingen kommentarer: