søndag 13. april 2014

Snart klar for sommeren!


I dag har vi begynt å gjøre vårklart i hagen. Lillesøster var ekstra fornøyd med at vi fikk byttet batterier i ringeklokka på lekehuset, sånn at den virket igjen.
Jeg er så utrolig glad for at vi fikk satt opp lekehuset på tampen av sommeren i fjor. Jeg er sikker på at det kommer til å bli utrolig mye brukt i år!


Jeg fikk støvsuget inni lekehuset i dag også, så får vi se om vi får barna til å ta av seg skoene når de leker der inne, eller om det er en håpløs tanke. Jeg har ihvertfall et håp om at det er mulig å få til når vi får platting utenfor, så kan vi lage en egen plass for skoene på plattingen.


Barna var også i ekstase over å få opp trampolina igjen. De klarte nesten ikke å vente med å begynne å hoppe før vi var ferdig med monteringen.

Da passer det jo fint at vi skal være hjemme hele påsken og at det er meldt knallvær!! Selv skal jeg jobbe, men min kjære og tante Silja skal holde fortet her sammen med barna.

God påske ønskes herfra, enten dere skal jobbe eller dere er så heldige å ha påskeferie!!

1 kommentar:

Mamma Marianne sa...

Så koselig med lekehus! :) Kanskje det er noe vi må få på plass i hagen vår etterhvert, det er jo noe som blir brukt i mange, mange år. Men ikke enda, først blir det trampoline ;)