torsdag 20. mars 2014

Vinterprinsessen


Har jeg vist frem denne nydelige jakken før?? Den kjøpte jeg sist vinter fra etsy.com. Jeg hadde store planer om å ha en fotoshoot med lillesøster i denne jakken og nyydelig vinterlandskap i bakgrunnen i løpet av vinteren. Men med den dårlige vinteren som har vært, så har vi rett og slett aldri fått mulighet til det. Jeg må vel nøye meg med det ene bildet her som jeg fikk knipset før vi gikk i barnehagen i går. For plutselig var det jo vinter her igjen.. Snøen forsvant riktignok i løpet av dagen, og nå er det høststorm som gjelder.

Luen hun har på seg lette jeg forresten leenge etter, og den fant vi til slutt på H&M. Dessverre hadde de bare en størrelse igjen, som enda er for stor til henne. Vi får satse på at den passer til neste vinter. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sukk, vakre Ada....
Ps Daniel og Ada; En "prompegave" er på vei i posten......
Fredags klem fra tanteHilde

Unknown sa...

Så nydelig<3