onsdag 1. januar 2014

Godt nytt år!!


Godt nytt år!!!
Her inne har det vært litt stille den siste tiden. Det betyr bare at det har vært det motsatte av stille ellers i livet. Men nå har jeg straks ferie, og det skal bli sååå deilig..


Dagen i går feiret vi med et vennepar og deres lille som akkurat har blitt to år. Barna koste seg stort med lek, god mat og stjerneskudd. Etterpå gikk barna i seng, og de voksne koste seg frem til litt over midnatt. Siden jeg skulle tidlig på jobb i dag, og siden barna alltid våkner tidlig ble det ikke noen større utskeielser enn det. Men det holdt til at jeg var bra trøtt på jobb i dag.


Menyen i går bestod av bruschetta med tomat/mozarella og laksetartar til forrett, reinsdyrstek med hasselbakte poteter og diverse digg tilbehør til hovedrett. Og til dessert disket min kjære opp med en nydelig multekake, is og hjemmelaget multe- og jordbærsaus. Jeg elsker å ha en samboer som er så flink til å lage mat!!!

I morgen trekker jeg en vinner av den siste giveawayen. Beklager at det har tatt så lang tid!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kjære Mona. Godt nytt år,og takk for det året som er gått. Koselig å se Ada med stjernefyrstikk,og for en nydelig meny dere hadde i går kveld. Ja,nå er det ikke lenge til dere reiser på ferie,og det kan jeg godt forstå at du gleder deg til. Håper dere holder dere frisk og rask.Så fint at Daniel og Ada er i fin form. Ha en trivelig kveld. Klem til dere fra ho Anne Mari