torsdag 14. november 2013

Ønskeliste for snart toåring


Nå er det ikke lenge til jul!! Jeg synes at tiden går alt for fort, og jula kommer fortere og fortere for hvert år som går. Har dere begynt å tenke på hva barna skal få til jul??
Vi har såvidt begynt å tenke litt på det. Til lillesøster vurderer vi å høre om flere i familien har lyst til å være med på kjøpe en Ipad. Haha, jeg vet det høres ille ut.. Men hvor praktisk hadde det ikke vært med en Ipad hver til barna når man skal ut og reise?? Og leker får de jo nok av uansett, så jeg tenker at det er fint om flere kan spleise på en større gave.

Lillesøster ønsker seg også en sånn reisekoffert som kan brukes som bil. Det høres jo utrolig praktisk ut! Barna kan bare sitte bakpå når man er på flyplassen, så drar man de etter seg. De kan tas med som håndbagasje også. Vi kom tilfeldigvis over en da vi var innom en lekebutikk sist helg. Lillesøster kjørte rundt i hele butikken med den, og nektet å gå av. Jeg vet at de finnes i flere forskjellige merker, bl.a. Trunki. Google det, om dere også ønsker en sånn. De selges mange forskjellige steder.



Og så tror jeg lillesøster ønsker seg en sånn her. Hun eeelsker jo å tegne. Men siden hun elsker å tegne på vegger, gulv, møbler og annet hun kommer over, så kan får hun ikke lov til å tegne uten tilsyn lenger. Da jeg hentet henne i barnehagen i dag fikk jeg imidlertid se at hun satt helt oppslukt i dette tegnebrettet her. Det må jo være perfekt for en liten kunstner!!

Har dere noen lure julegaveønsker til en toåring?

1 kommentar:

Anonym sa...

Mari får et slikt tegnebrett og dukke til jul. Sikkert ikke dumt å ønske seg praktiske ting, leker får de nok av uansett. Kirsti