søndag 10. november 2013

Innesøndag


I dag var det meldt fint vær, og mor hadde lagt mange planer. Jeg skulle først ta noen bilder av barna til en venninne, mens mine barn skulle besøke mormor og morfar. Så skulle vi ut i det fine været og så skulle vi treffe både en nabojente og søskenbarna. Og så skulle vi kose oss inne sammen pappaen i huset resten av dagen. Det passer jo lisom aldri at barna blir syke, og typisk nok så skjer det vel nesten alltid når man har lagt noen planer. Så siden lillesøster begynte dagen med feber og oppkast, så ble det innedag her i steden.


Vi fikk oss riktignok en tur til mormor og morfar, hvor søskenbarna også var, mens lillesøster sov formiddagsluren sin. Så da fikk vi sosialisert oss litt allikevel, og feiret de fine pappaene våre.
Jeg tror ikke at lillesøster har noe magevirus, men jeg tør ikke å ta sjansen på at hun skal leke med andre barn selv når hun kaster opp. De siste gangene hun har vært syk har hun nemlig kastet opp hver gang feberen stiger, så jeg tror rett og slett at hun kaster opp av å ha feber. Er det noen andre som har barn som har gjort det samme kanskje?


Vi krysser ihvertfall fingrene for at det er raskt overstått, og at lillesøster er seg selv igjen i løpet av noen dager.

Ønsker alle en finfin uke!

Ingen kommentarer: