søndag 14. juli 2013

Familie


Hvilken lykke er det ikke å ha to finfine barn og finfin familie!? I dag har vi vært på grilling hos mormor og morfar, sammen med min bror og familien. Barna leker så fint sammen. Og det er herlig å se at også lillesøster er mer og mer med i leken, og å se hvor gøy de har det sammen alle fire!

Snart reiser vi en tur oppover til den andre siden av familien, i Vadsø. Daniel snakker så og si hver dag om "ungdommene sine", bestemor, tanter og onkler. Det er så fint å tenke på at barna får sitt lille ferieparadis hos familien i Vadsø, sånn som jeg hadde mitt lille ferieparadis hos familien i Nordland da jeg var liten jente. Familie er gull verdt!!

Ps: Vi har kjøpt lekestue til å sette opp i hagen. Gjett om jeg gleder meg til å få den opp etter ferien!!?? Dere skal helt klart få være med i prosessen!

Ingen kommentarer: