tirsdag 31. juli 2012

Bryllupet


Siden det kom noen ønsker om bilder fra bryllupet, tenkte jeg å dele noen. Det er jo ikke så lett å plukke ut noen få bilder fra den store mengden, men dette øverste bildet er blant mine favoritter. 


Og siden bruden er veldig glad i alternative bilder, tok vi noen av de også. Hvem skulle vel trodd at bruden faktisk har passert 50??!! Ja, hvis jeg ser halvparten så bra ut når jeg passerer 50, så skal jeg være fornøyd!


Og siden jeg er veldig glad i detaljbilder, så tok jeg en del av de også.. De øverste er tatt kvelden før bryllupet. Jeg måtte bare løpe ut en tur med kameraet, siden det var så fint lys.


I går hadde vi knallvær her oppe (ja, hadde det ikke vært for den kalde vinden, så kunne vi nok gått i shorts). Vi var en tur på en superfin strand på Ekkerøy. Selv om storebror måtte ha på seg utedressen sin, så storkoste han seg med å se på skjell, steiner og å grave litt i sanden. Jeg har ikke lastet inn bildene derfra enda, men kanskje det kommer en smakebit litt senere ;)

1 kommentar:

Elin sa...

Utrolig flotte bilder av et feiende flott brudepar!
Virker som både dere og brudeparet har hatt en fin feiring!
Du skulle vurdert å være bryllupsfotograf av den typen jeg hadde i mitt bryllup Mona - altså at du følger bruden fra morgen til kveld! Det tror jeg du hadde klart bare fint :)