onsdag 10. august 2011

Ut på tur

I morgen er det endelig klart for årets jentetur. Det har sjelden føltes mer fortjent å reise på en liten utflukt hjemmefra.. Heldigvis er formen min såpass bra nå at jeg gleder meg til å reise. Jeg pakker bare med et par bøker, så får jeg heller slappe av litt på hotellet alene når jeg kjenner at kroppen trenger ekstra hvile.

Jenteturene arrangeres ved at vi sparer kr 400,- hver mnd gjennom hele året. To og to i gjengen har ansvaret for å planlegge turen, mens resten av oss ikke får vite hvor vi skal før vi er på Gardermoen. Det vi har fått beskjed om i år er å pakke med oss sommertøy og bikini - så vi skal ihvertfall et sted det er varmt. Hurra for litt sommer og sol!!!

Bildet er fra fjorårets tur, som gikk til Bardolino, Italia. Det ble en fantastisk fin tur, så de har mye å leve opp til de to som arrangerer årets tur :) I år må nok vinglasset stå tomt for min del, men jeg skal nok klare å kose meg like mye som de andre allikevel!

6 kommentarer:

Siv Iren sa...

Det høres så fint ut med disse turene deres! Jeg håper du storkoser deg og nyter en velfortjent pause fra hverdagslivet :)

Pia sa...

Ha ha, jeg husker du hadde en quiz i fjor - vi skulle gruble på hvor dere skulle...Det blir spennende med årets tur:)

Elin sa...

Åååh, det hørtes herlig ut!
God tur og kos deg så masse :)

Ida sa...

God tur og nyt den! Synes absolutt du har gjort deg fortjent til det nå;-)

Kaoskontroll sa...

Så hyggelig at du vil bli med på min give away! :)

Dette høres ut som en kjempegod ide. 400 kr. er jo ikke så mye å sette av hver måned når man vet man får noe så koselig igjen for det. :) Ønsker deg en flott tur!

Klem

Regni sa...

Håper du har det supert på tur og at formen er bra! :-)