søndag 8. mai 2011

Hvitveis

I helgen har vi vært en tur på besøk hos mormor og morfar. Daniel fikk inspisere vår nye hage, og plukket nydelige hvitveis som han ga til mormor. Tenk at vi har hvitveis i vår egen hage!!! Herlig :D
Vi tok også en tur i Daniel sin nye barnehage, hvor han koste seg stort med å leke på uteplassen der. Det er naturtomt, som ligger ut mot skogen på den ene siden. Veldig forskjellig fra den barnehagen han er i nå. Jeg er sikker på at han kommer til å stortrives i sin nye barnehage, og håper vi blir like fornøyd som førsteinntrykket vårt har vært.
For ordens skyld, så er de store bildene fra Daniel sin nye barnehage, mens hvitveisbildet er fra bakerst i hagen på "nyhuset" vårt.

Jeg håper at alle har hatt en super helg i det fine været!!

2 kommentarer:

Størstepia sa...

Herlige vårbilder! Elsker hvitveis!
Får håpe det er bra i den nye barnehagen, ser jo nydelig ut der da.
Var faktisk på loftet hos pappa på fredag og fant barneparkbildet jeg også. Jeg har på meg en stripete mørkeblå t-skjorte og sitter på bakken et sted på høyre side av bildet. kort mørkt hår:-)
Hva hadde du på deg??
moro at du kjente igjen lillesøs da;-)

Ha en flott mandag!
Klem fra størstepia

mammaKine sa...

Så fine bilder. Og så herlig med hvitveis i egen hage :-) Klem fra Kine.