mandag 23. mai 2011

Bryllupsnakk

Jeg tenkte at jeg måtte skrive litt om det fine bryllupet vi var i i helgen. Jeg er som mange andre (damer) veldig glad i å gå i bryllup - koseligere begivenheter skal man lete lenge etter!

Bryllupet ble arrangert i Vestfold, og så og si alle gjestene sov over der festen ble holdt. På fredagen ble det arrangert grilling, med noen morsomme konkurranser inkludert. Det er igrunn supert med et sånn todagers opplegg, så blir man godt kjent med de andre gjestene!

På bryllupsdagen var det opplegg hele dagen, og jeg tror jeg tør og si at alle kosa seg stort. Det var en fantastisk rørende og flott sermoni, etterfulgt av en fest med nydelig mat og morsomme taler. Det hele ble toppet med et band som fikk så og si alle gjestene til å rocke rockefoten på dansegulvet.

Jeg syntes at jeg måtte vise frem noe av pynten også, siden den vakre bruden og jeg tydeligvis har veeldig lik smak. De hadde pyntet veldig enkelt og fint, med hønsenetting, norgesglass og nydelige duse lilla roser. Som "navneskilt" hadde de fått laget cupcakes med bilder av alle gjestene - hvor alt var spiselig. Jeg kunne gjerne tenkt meg å ha hatt helt lik pynt om jeg skulle arrangert noe sånnt selv en dag, nydelig var det!
Noe jeg også syntes var supert, var at de lenger inne i lokalet hadde hengt opp små remser med hønsenetting, hvor de hadde hengt opp masse bilder (av brudeparet og gjestene i forskjellige sammenghenger) med søte små klyper.

Så der har dere noen tips, hvis dere har planer om å arrangere fest eller bryllup i nærmeste fremtid ;)

2 kommentarer:

Bling - our elf on the shelf sa...

Så fine bilder.
Jeg skal snakke med en kommende brud nå på onsdag, for jeg skal ta bilder i bryllupet deres nå i juli. Du må gjerne poste maaaange bilder fra helga di, jeg er sugen på inspirasjon :)

Klem

Mariann sa...

Så fint det så ut... Gleder meg til vi også skal planlegge bryllup.. selvom jeg tror det blir en liten stund til. I mellomtiden skal vi ihvertfall i et bryllup nå til sommeren ;)
Hvilke lokaler var det bryllupet var? Alltid kjekt å vite om fine plasser ;)
Og du får sørge for å lure din kjære til å booke deg inn på SPA neste gang han reiser på guttetur eller noe, funker alltid ;) KLEM