tirsdag 28. desember 2010

Salg

Siden det bor en liten gjerrigknark inni meg, så pleier jeg å være ganske flink til å handle barneklær på salg (ja, for klær til meg selv er en helt annen sak). Hvis jeg kommer over noe fint på salg, så kjøper jeg gjerne i riktig størrelse sånn at det skal passe neste sesong. Nå har jo ikke akkurat Daniel levd i så mange sesonger enda, men jeg har ihvertfall hatt stor suksess med denne metoden flere ganger.

Jeg husker jo såvidt at jeg kjøpte et par t-skjorter eller sånn på salg på tampen av sommeren, som Daniel kunne ha neste sommer. Jeg gikk derfor til verks nederst i skapet til Daniel i går, for å se om jeg kunne finne noe som kunne brukes til den forestående ferieturen. Gleden var stor da det viste seg at jeg hadde kjøpt ikke mindre enn seks t-skjorter, en sommerdress og to shortser til en slikk og ingen ting. Og siden Daniel fortsatt passer noen av klærne fra i sommer, og vi fikk kjøpt et par joggesko på salg i dag, så har han faktisk full garderobe til ferieturen.

Jeg blir så utrolig glad over egen innsats når jeg får sånne gledelige "overraskelser". Tenk at jeg kan være så smart!! Jeg blir forøvrig nesten like glad når det viser seg at jeg har vrengt sengetøyet i det jeg har tatt det av, da er det jo mye lettere å ta det på igjen ;)

6 kommentarer:

★ Heidi ★ sa...

Hehe, flinke du! Det er slik vi vil vaere, som deg nemlig!!
FLINKA! Og ja, det bor jammen en liten gjerrigknark i meg ogsaa. Jeg tror det er litt lurt aa ha en liten saann inni seg jeg. Saa faar man penger til overs til Thailandturer og annet godt;)
FIn kveld!

Mariann sa...

Klapp på skulderen til deg.
Jeg skal se om jeg klarer å være like flink som deg til uka.
Da skal det byttes noen julegaver og kanskje være føre var og kjøpe noe til neste vinter ;)
Ha en glitrende kveld

Elisabeth sa...

Jeg er så enig med deg!! Prøver å være flink jeg også. Så deilig med en ferietur i kulda! Kos dere masse!!

kimberlee.blogg.no sa...

Kjempefin blogg med masse fine bilder:)
Du er flink må jeg si..Sånn skal det låte vettu:) Koselig med feritur..

Carina Dale sa...

:-))) Henger meg på her ;-)) Det er ganske så deilig å få småtøy på salg. Man kan jo kjøpe dobbelt så mye, uten at man blir fattigere enne det man egentlig hadde blitt ;-))

Carina

mona sa...

kimberlee: Takk for det :)