onsdag 25. august 2010

Lille barnehagegutten

Nå er vi ferdige med innkjøringen i barnehagen. I morgen er det tilbake i full jobb igjen for min del, og Daniel skal ha full dag i barnehagen. Heldigvis har innkjøringen gått veldig fint, og vi har bare fått tilbakemeldinger på at han har vært strålende fornøyd så lenge vi ikke har vært der.

Når vi har kommet for å hente han, har derimot furteleppa vært litt fremme, akkurat som om han først da har merket at vi har vært lenge borte. Men det har heldigvis ikke vart lenge :)

Aiai, så da var vi innhentet av hverdagen her i "huset" også. Vi får se om jeg klarer å være like ivrig på bloggingen nå når jeg skal tilbake i full jobb. Det spørs kanskje om jeg har like mye å skrive om? Det er ikke sikkert at jeg fortsetter med daglige innlegg, men jeg skal ihvertfall prøve å holde liv her inne. Så stay tuned ;)

1 kommentar:

Vivian sa...

Fine gutten:)
Godt å høre at barnehagestarten har gått fint.
Jeg er spent, om ikke lenge skal min minstemann også begynne. Jeg har ei jente som er ei skikkelig barnehage-jente, håper lillegutt er det samme!
Lykke til med ny "hverdag"
Klem Vivian