søndag 15. august 2010

Fine dager

Vi storkoser oss på ferie! Daniel er SÅ glad for å være på besøk hos bestemor, og nyter all oppmerksomheten han får fra bestemor, tanter, onkler, fettere og kusiner. Enda godt han skal begynne i barnehage når vi kommer hjem ;)














Pappaen til Daniel og jeg har til og med vært på byen to dager på rad, mens bestemor har passet lille. Det er varangerfestival her på denne tiden av året, og da er det masse som skjer i byen.



















Det var under varangerfestivalen for tre år siden at jeg og pappaen til Daniel ble kjærester. Jeg bodde da i Vadsø, mens Erling bodde i Oslo. Nå ser jeg jo at det er en stor fordel at jeg har bodd her, med tanke på at vi kommer til å reise mye oppover hit i årene som kommer. Når vi er ute på byen her, så møter jeg alltid mange kjente, og har det alltid like gøy. Jeg er jo så heldig å ha en fantastisk svigerfamilie også, så jeg hadde nok storkost meg her uansett om jeg hadde bodd her før eller ikke altså :)


Bildene er fra hagen til bestemor, tatt i dag. Fra å være over 20 grader og sol i to dager, er det nå 10 grader og ordentlig sur vind. Jeg hadde bare pakket til vær som dette, så det er forsåvidt like greit, hehe..

Ingen kommentarer: