mandag 7. desember 2009

Julegaveshopping

I dag fikk jeg plutselig ånden over meg, så på ren impuls, mens vi trillet sammen med Eirin & Helene, fikk jeg gjort unna flere julegaver og kalenderpakker (pappaen til Daniel og jeg gir hverandre kalendergaver).

Jeg kjøpte et kjempefint akebrett til 170,- på XXL til Daniel fra oss. Det var med ryggstøtte og belte, så jeg tror at han kan sitte fint der allerede i vinter. Da er det bare å vente på snøen, så tar vi turen til Korketrekkeren (hehe, vi får kanskje finne en litt mindre bakke i år) ;) Jeg måtte si til Daniel at det var til fetter Kornelius, sånn at jeg ikke skulle ødelegge overaskelsen. Han syntes at gaven var super, så jeg tipper han blir glad når han åpner den og ser at den var til han!!

Det synes jeg får holde med julegave fra oss til Daniel i år. Han forstår jo ikke noe av det allikevel, dessuten kjøper vi jo ting som han trenger støtt og stadig.

Jeg må si meg meget fornøyd med dagens shopping, og Daniel og jeg så ut som et pakkesel da vi kom hjem i ettermiddag.



5 kommentarer:

Gøril sa...

Kjempefin gave til Daniel da :) Det kommer sikkert til å bli kjempegøy å få ake.
Vi kjøper også bare noe lite i år, som en symbolsk gave i grunn. Det gjør vi til både storebror og lillesøster.
De får så mye av andre folk også, så det blir nok uansett masse gaver.

Det er som du sier, vi kjøper det de trenger (og ikke trenger, hehe) hele tiden ellers i året. Neste år blir det nok annerledes ;-)

Artig med shopping da :D

Elin sa...

Daniel kommer nok til å bli overlykkelig når han ser den fine gaven sin...igjen ;)

Lea fikk akebrett i julegave fra oss den første julen hennes, og det slo an! I år får William bruke det, det er jo ikke akkurat så de små babyrumpene sliter sånt ut ;) William får også bare en symbolsk julegave fra oss - en gåvogn fra IKEA. Orker ikke legge i store summer i noe han ikke skjønner noe av uansett.

drømmefabrikken ♥ sa...

Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min. Det setter jeg pris på. Du har en nyyydelig gutt. Ha en fin kveld:-)

Marie sa...

Han blir nok kjempeglad! :) Du faar vente og se hva jeg kjopte idag, skal legge ut bilde paa bloggen! Hihi, ganske fornoyd!

Anonym sa...

Heia
Ja nu har æ sett igjennom alle bildan av Danielgutt. Artig å se det smilet med begynnende tenner og det hele. Mange fine situasjoner å følge med på.
Bestemor e sååå stålt her ho sitter og det e nu jaggu ho tanta Hilde også.
Klæm til dokker alle 3