mandag 16. november 2009

Ny leke

I dag var Daniel og jeg på tur sammen med Eirin & Helene. Vi gikk en tur innom babyshop, hvor jeg byttet en lue (siden Daniel ikke tåler ull så godt). Jeg fant dette kjempefine toget fra Brio, og var så fornøyd da vi gikk derfra. Da jeg kom hjem fikk forbrukerhjertet mitt litt dårlig samvittighet, siden Daniel allerede har en del leker + at vi har ønsket leker til jul. Hehe...
Hva synes du? Skal Daniel få toget, eller skal noen andre heldige få det i julegave??

4 kommentarer:

Guro sa...

Jeg tror jeg tar parti med Daniel i denne saken: han bør få toget.

Renathe sa...

Åååh la gutten få toget sitt!!;) Tog og traktor blir jo det største i en liten gutts liv! Og dette er kvalitet! Det kan være unnskyldningen din! Jeg har kommet hjem med en del Brio leker i det siste og unnskyldningen "dette kan jo ALLE barna våre leke med! OG DET ER IKKE LYD I DET SÅDETSÅ!"
:D Jeg vil og haaa!

Elin sa...

Hehe, om ikke Daniel vil ha det så takker William ja ;) hihi!

Neida, la Daniel få ha toget sitt!! Snille gutten fortjener et tog :)

Siv Iren sa...

Utrolig fint tog! Vil bare tipse om at det sannsynligvis ikke blir så mye brukt før han er minst 1,5 år gammel. Hvertfall var det sånn med Noras briohund.

Men hvis Daniel liker den så må han jo få beholde den! Gnienpresang: Værsågod- neeeeei, så tar jeg den tilbake.