tirsdag 21. juli 2009

Moby Wrap

Jeg må bare skryte litt av hvor fantastisk praktisk det er med bæresjal. Jeg har en svart moby wrap som jeg kjøpte brukt (kun brukt to ganger) for 250,- Jeg var litt redd for at det skulle bli et bomkjøp, det er jo en typisk ting man kjøper men aldri får brukt. Men jeg kan nå si at dette absolutt ikke har vært et bomkjøp!!
Jeg bruker den hver gang jeg skal noe sted med bilen og ikke MÅ ha med vogna. Er jo litt pes å drasse med vogna over alt. Nå har jeg også begynt å ha den med i vogna når jeg er ute på tur, da kan jeg ta den på hvis Daniel skulle bli urolig i vogna. Han roer seg alltid i sjalet!

I dag var jeg ute og handlet litt. Etter en stund begynte han å bli litt utålmodig, og jeg tenkte at jeg måtte få gitt han litt mat. Når jeg er sammen andre synes jeg det er helt greit å sette seg på en benk for å amme. Men når det bare er meg og Daniel, føler jeg plutselig at det ville vært veldig rart. Derfor knøt jeg bare på meg sjalet og koblet han til puppen der. Han smilte fornøyd til meg før han sugde tak, og han spiste vel og lenge mens jeg var innom flere butikker og gikk hjemover. Da han var ferdig å spise sov han som en stein til vi var hjemme igjen. Helt supert!!

Bildet er tatt første gangen vi brukte sjalet. Da var Daniel tre dager gammel. Vi hadde akkurat vært på sykehuset for å ta blodprøver, og en tur innom jobben min for å hilse på :)
Haha, jeg ser nå at jeg hadde min vanlige veske. Jeg hadde ikke skjønt enda at man ALLTID må ha med seg stelleveska. Husker jeg tenkte at jeg sikkert ikke trengte den, siden vi skulle bare en snartur bort på sykehuset. Så når vi kom på dit hadde Daniel bæsjet, og vi måtte få ny bleie der...

Ingen kommentarer: