søndag 19. juli 2009

Daniel har vært på sitt første overnattingsbesøk

Og det gikk så fint så! Mammahjertet mitt fikk litt vondt da jeg leverte han fra meg i går. Ikke fordi jeg trodde han kom til å savne meg eller ikke ha det bra, men fordi jeg visste at jeg kom til å savne han. I morges i 11 tiden fikk vi han levert på døra her. Veldig deilig å se han igjen :)
Vi skulle altså ut og feire min kjære og hans tvillingsøsters bursdag. Daniel skulle derfor sove hos sin tante, onkel og fetter, som bor en 4 minutters gåtur unna oss. Jeg leverte han fra meg kl 19 og hadde pakket med pysj, godt med bleier, ekstra skift og godt med melk som jeg hadde pumpet på forhånd. Ifølge hans tante og onkel har han spist opp nesten all melken jeg sendte med, enda jeg sendte med litt ekstra for å være på den sikre siden. Jeg hadde også kjøpt inn en liten pakke med morsmelkerstatning i tilfelle krise, men den har de ikke fått bruk for.
Ellers hadde vi det veldig gøy ute i går. Litt rart å måtte gå på do for å pumpe seg. Hadde med meg den elektriske pumpen, og fikk en del kommentarer på duringen inne fra doen min for å si det sånn. Hehe, det var til og med noen som banket på hos meg og spurte om det gikk bra. Jeg takket for omtanken og informerte om at jeg bare sto der inne med brystpumpen min.

1 kommentar:

Siv Iren sa...

Kjenner meg igjen i følelsen, er rart å reise fra de første gangen. Håper du koste deg masse ute:) Og jeg må jo bare le for meg selv, lurer på hva de som hørte deg på doen tenkte, haha!