torsdag 9. mai 2013

Mer sjørøverbursdag


Jeg tenkte at jeg kunne vise frem litt mer av greiene vi ordnet til sjørøverbursdagen. Invitasjoner fant vi på nettet og printet ut. Veldig stas for lille å ha med skikkelig sjørøverinvitasjoner til vennene sine!


Vimpelrekken lagde jeg av sort kartong som jeg klippet i passelig store trekanter. Dødningshodene på har jeg funnet på nettet, printet ut, klippet og limt på trekantene mine. Til slutt har jeg limt alle trekantene på en tjukk hyssing.


Godteposene burde jeg vel strengt tatt ha gjort meg litt mer flid med, men ting tar tid, så da ble det enkleste løsning. Jeg lagde de rett og slett veldig enkelt av papirposer fra Søstrene Grene og et printet dødningshode fra internett. Jeg brukte det samme dødningshodet til såpeboblene.


Kartene til skattejakten lagde tante Silja av invitasjoner vi hadde til overs. Hun tegnet et kart på et passelig stort ark, brant det litt i kantene og limte det på invitasjonene.

Ps: Det kommer et innlegg til fra bursdagen enten i morgen eller en dag senere. Jeg må jo vise frem godsakene vi spiste ;)

Ingen kommentarer: