tirsdag 1. januar 2013

Godt nyttår!!


Gårsdagen feiret vi her hjemme, bare vi. Vi spiste deilig kalkunmiddag og tok det helt med ro. I dag var storebror og jeg en tur på skøytebanen før jeg dro på kveldsvakt. En finfin start på det nye året!

Jeg må si det er koselig å ha begynt å jobbe litt igjen. Jeg gruet meg nok mer enn jeg gledet meg på forhånd, siden jeg synes det er så fint å gå hjemme. Men når jeg først er på jobb, så er det jo utrolig hyggelig det også. Jeg har jo så utrolig fine kolleger, og så er det så mange søte og trivelige pasienter. Så det skal nok bli fint med litt jobbing på kvelder og helger fremover ja!

I år tror jeg faktisk at jeg skal prøve meg på et nyttårsforsett også. Jeg tror aldri at jeg har hatt det før.. Men i år trenger jeg virkelig å komme i gang med noe trening - så det er årets forsett! Hvis jeg er flink, så får dere sikkert høre noe mer om det senere ;)

Ingen kommentarer: