tirsdag 13. november 2012

Sveisen


Da lillesøster ble født hadde hun jo masse mørkt hår. Etterhvert har det vokst ut, og kommet lysere hår under. Rundt om på hodet har det første håret gradvis forsvunnet, mens det har kommet nytt hår under. Så hun har sluppet unna å være helt skallet, sånn som storebroren var.


Men det som er litt morsomt er at panneluggen fortsatt henger på. Så forfra ser det jo ut som om hun begynner å få langt hår. Men selv om panneluggen nå går helt ned til øynene hennes, så har jeg ingen planer om å klippe henne. Jeg digger nemlig sveisen hennes!!!


Jeg får faktisk ukentlig spørsmål om jeg har klipt henne sånn, og kommentarer om at hun følger moten på hårfronten. På lørdag så jeg til og med at en av deltakerne på "Stjernekamp" (lørdagsprogrammet som akkurat var ferdig på NRK) kom med akkurat samme sveisen. Snakk om at vi har en motebevisst liten frøken!! Hihi..

1 kommentar:

Unknown sa...

så søt hun er :) Men kan du lage " en dag i vårt hverdag video" ? :)