onsdag 14. november 2012

Min lille engel


Vi koser oss veldig om dagen, lillesøster og jeg. Det er så deilig at hun sover så godt på dagtid nå, og så er hun stort sett i perlehumør. Det er en herlig alder hun er i nå, rett og slett!!
Tenk at jeg egentlig skulle vært på jobb nå, og gått glipp av denne perioden - som egentlig har vært den aller fineste perioden til nå. Jeg er veldig glad for at jeg har muligheten for å gå hjemme litt lenger, og priser meg lykkelig for at jeg ikke bor i et annet land hvor man må tilbake på jobb like etter fødsel.

I dag benyttet jeg sjansen til å ta noen flere bilder av den lille engelen min, i forbindelse med at jeg tok noen julekort-bilder for noen barselgruppebabyer. Min lille klatremus-engel, som allerede har begynt å klatre på ting. I går klatret hun opp på den lille ikea-"trappen" på badet, og i forrige uke klatret hun opp et par trinn i trappen da hun fikk være med ned i kjelleren. Jeg har alltid hørt historier om at jeg var en liten klatremus som barn selv, så nå får jeg vel snart se hvordan min mamma hadde det den gangen..

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig bilder av lille vennen. Så fint at Ada er så flink å sove,og så vldig hun er. Jeg ringer en dag. Klem til dere fra ho Anne Mari

Hegeslilleboble sa...

For et nydelig bilde!! Så flink du er! Og Ada er jo bare kjempeherlig:).

silja a sa...

fantastisk bilde, Mona. skulle ønske det ikke var så langt til dere så man hadde fått sett mer til lillepia og storegutt. snart på tide med en liten videosnutt? :-)

Ida sa...

Så flott bilde :)

Anonym sa...

Så fin ei snuppe!