tirsdag 20. november 2012

Livstegn


Det har vært stille på bloggen i det siste. Grunnen er rett og slett at vi er på en liten ferie. Det er dårlig nett her, så blogging er nesten umulig. Dessuten går dagene fort.
Foreløpig har vi vært litt uheldige med sykdom. Adamor ble syk med feber før vi gikk ombord i flyet, og Daniel fikk omgangssyken morgenen etter at vi kom ned hit. Begge er fortsatt ikke helt i toppslaget, men friske nok til at vi får badet litt og kost oss. Jeg får se om jeg får oppdatert noe mer underveis. Hvis ikke skal jeg nok komme med en fyldig oppdatering etter at vi kommer hjem!

PS: Til de det måtte angå; jeg vet jeg sa at "jaja, jeg trenger ikke å skrive at jeg er på ferie". Men det blir bare litt rart. Dessuten har vi både boligalarm, naboer som følger med og en morfar som har fått diverse oppdrag i huset mens vi er borte, så jeg ser ikke heeelt den store faren.
Ja, og hva skal en tyv liksom stjele hos oss?? Jeg kan liksom ikke se at det skulle være så mye annet enn tvèn som ville vært av interesse for en tyv hos oss...

Er DU redd for å skrive på sosiale medier at du er på ferie??

Ingen kommentarer: