søndag 16. september 2012

Søndag


Her har dere et lite utdrag fra dagen vår. Far har laget nyydelige kanelboller, vi har trillet en liten tur og lillemor har reist seg opp for første gang. Ellers har vi stort sett bare gjort litt forefallende inne her og slappet av.

Jeg er ferdig med min melkefrie diett nå, og har kost meg stort med oster, iskaffe, sjokolade og andre ting med melk i et par dager nå. Jeg synes ikke at eksemen hennes har blitt nevneverdig verre disse to dagene med "high-milk-diet", så da tror jeg nok ikke at det er melk som trigger eksemet hennes.

1 kommentar:

Karin Pedersen | KarinFoto sa...

Flink og stor hun har blitt! Nå blir det bare enda mer full rulle framover :D

Vi har slitt en del med eksem her også. Hjalp bra en periode å bytte vaskepulver, men det dukker opp av og til allikevel. Mine har fått melke-utslett i form av bittesmå røde prikker over hele kroppen, min yngste datter hadde kumelksallergi som baby.

Fin dag og ukestart til deg :)