lørdag 29. september 2012

Liv i leiren


Her lever vi i beste velgående, selv om det er litt stille på bloggen om dagen. Det er rett og slett bare fordi dagene er hektiske og mor er sliten. Det tar på med sånne lange perioder med dårlig søvn. Det går jo bedre nå (ja, i natt sov jeg til og med fem timer i ett strekk), men det tar litt tid å komme seg ovenpå igjen.
Jeg er jo ikke den lureste heller, og kjører stort sett fullt program uansett. Det er jo viktig å få med seg alt, ikke sant!? Denne uken har jeg hatt fullt opp fra morgen til kveld nesten hver dag. Det går så i surr i topplokket at jeg bare må plotte inn alt som er viktig i kalenderen. Og så bør jeg vel egentlig sjekke den sånn ca en gang i timen også. Hadde jeg gjort det, så hadde jeg sluppet å få sånne overraskelser som dukker opp her til stadighet. Sånn som da jeg sto og lagde middag her på mandag, og det plutselig poppet opp "foreldremøte om ti minutter" på telefonen. Herlig!
Jaja, jeg skal ikke klage altså. Jeg liker at det skjer mye, og synes at livet er veldig bra!


I dag har vi vært på tur i skogen sammen med barnas fetter, kusine, tante og onkel. Det var stas med bål og pølsegrilling!
I ettermiddag har barna lekt hos mormor og morfar, mens jeg har lekt frisørsalong, og klipt både Daniel, fetter Kornelius og onkel Jørn. I kveld har lillemor fått litt feber (så da fikk jeg jo en forklaring på hvorfor hun sov så lenge i ettermiddag). Så nå ligger hun på brystet mitt her og halvsover. Fineste lille!
Fortsatt god helg!

2 kommentarer:

Ida sa...

Selv om du har det hektisk om dagen så er det fint å se at du har det bra og trives med det likevel :) Deilig med fine høstdager føre mørketida virkelig slår til. God bedring til lille Ada :)

maritamt sa...

Så koslig med skogstur og grilling! :) Håpa du snart får meir søvn, det er uutholdelig å gå utan for lenge! Og masse god bedring til Ada! :)