torsdag 24. mai 2012

Hektiske dager


Jeg føler at det er lite spennende jeg skriver om her inne for tiden. Det er rett og slett sånn at hverdagene våre er rimelig hektiske om dagen, derfor blir bloggen litt nedprioritert. Men jeg har mer enn nok av fine bilder å vise frem da, og det vet jeg at familien i nord ihvertfall setter stor pris på.

I kveld trodde jeg at lillesøster for en gangs skyld hadde sovnet tidlig, så jeg hadde tenkt til å sette meg på terrassen og stelle litt med hender og føtter. Men plutselig var hun våken igjen, og umulig å få til å sovne på nytt. Så nå ligger hun i lekegrinda si og koser seg her. Vi får bare nyte denne tiden mens hun enda er lenge oppe om kveldene, tiden går jo så fort, så plutselig har vi kveldene for oss selv igjen ;)

5 kommentarer:

Pia sa...

Hun er bare så søt!!

Karin Pedersen | KarinFoto sa...

Hun er så sjarmerende!! Herlig livlig bilde! Jeg føler også sånn om dagen, tiden går fort når været er så fint. Jeg leser hvertfall bloggen din og syns ikke den er kjedelig ;)

Takk for gratulasjonen :D
Ha en fin kveld!

Fotograf Britt sa...

Nydelig...

Ha en fin helg...

Klem fra Britt.

maritamt sa...

Så søt lille Ada er! :) Kjempefin blogg og nydelige bilder :)

mona sa...

Tusen takk for hyggelige kommentarer :)