tirsdag 24. april 2012

Min dag


Man føler seg jammen populær når man har bursdag nå for tiden.. Alle på facebook får det jo med seg, så innen halve dagen var gått hadde jeg fått et tresifret antall hilsener. Veldig hyggelig! Og også veldig hyggelig med nydelige roser fra min kjære og fra mamma og pappa i nabohuset.
Dagen har jeg feiret med å gjøre akkurat det samme som jeg gjør ellers; levere i barnehage, puppe, skifte bleier, vært på andre time hos manuellterapeuten, puppet enda mer og skiftet enda flere bleier, hentet i barnehage, begynt med middagen og latt far overta middagslagingen da han kom inn døra her. Det ble IKKE grateng til middag i dag da ;)


Resten av kvelden skal jeg feire sånn som de fleste andre kvelder er her for tiden. Far sitter og jobber på kontoret sitt, og mor slapper av foran pcèn imellom enda mer pupping og bleieskift.

2 kommentarer:

Janet sa...

Hehe. Gratulerer med dagen! Håper virkelig du får tatt igjen litt feiring en annen dag. Noen timer uten tanke på amming og bleieskift...

Størstepia sa...

Gratulerer så mye med gårsdagen!!;)
Hørtes ut som du er en helt vanlig mor. Som setter barna foran, og det må man jo;)!
Hva ble det til middag da??;)

Jeg er ikke på Facebook, så jeg må huske venners bursdag i hodet, hehe.. Ikke alltid jeg gjør det, for å si det sånn!;)

Ha en super onsdag idag!
Klem fra Kjersti