lørdag 28. april 2012

Forefallende


I dag har jeg endelig fått unna litt forefallende utendørs. Mens far har jobbet på kontoret (som han gjør hver kveld og helg for tiden, stakkars), så har lille og jeg vasket bil, skiftet til sommerdekk og beiset plattingen på forsiden av huset. Og jammen fikk vi ikke tid til god middag, kake og et glass vin for å feire morfar som er 65 år også. Jeg er så fornøyd med sånne dager, når jeg virkelig føler at jeg får gjort noe fornuftig.

Jeg trodde egentlig at jeg hadde klart å få lillesøster i seng like etter storebror også, men ti minutter etterpå var hun like våken. Så nå er jeg snart på andre runde med å prøve å få henne i seng ;) Jaja, nå nærmer hun seg jo tre mnd, så da regner jeg med at vi snart får litt flere rutiner på plass. Med storebror kom rutinene nærmest av seg selv da han var rundt tre mnd. Jeg satser på at det samme skjer denne gangen!

Ingen kommentarer: